سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
حجت الاسلام علی اسلامی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: رسانه های جمعی نباید از جنایات بی شرمانه صهیونیست ها در فلسطین اشغالی در جریان انتفاضه سوم غافل شوند.

حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» با اشاره به شهادت بیش از 70 نفر از جوانان و مردم مظلوم سرزمین های اشغالی توسط دژخیمان اسرائیلی در جریان انتفاضه سوم ابراز داشت: امروز رسانه ها باید مظلومیت فلسطین را به دنیا نشان دهند تا جلوی جنایات و کشتار بی رحمانه صهیونیست ها در قضایای اخیر گرفته شود.

وی افزود: البته در شرایط کنونی افکار عمومی تا حدی معطوف به جنگ یمن و نیز جنایات تروریست های داعش در عراق و سوریه شده است و تا حدی مسایل فلسطین کمرنگ شده است که این مساله خواست آمریکا و اسرائیل هم است.

این استاد حوزه گفت: همان طور که حضرت امام (ره) فرمود اسرائیل غده سرطانی است که باید از صفحه روزگار محو شود و گرنه همه گونه جنایتی علیه مسلمین و بشریت مرتکب می شود و از آن سو مورد حمایت زورگویان و مستکبران عالم نیز قرار دارد.

وی همچنین تاکید کرد: در این اوضاع و احوال بر رسانه های جمعی و خبرنگاران و فعالان رسانه ای متعهد فرض است که از روشنگری در قبال اهداف شوم اسرائیل در ماجرای انتقاضه اخیر کوتاهی نکرده و در این باره به ایفای نقش تاریخی و انسانی خود بپردازند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha